Als Skilled ICT Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het inventariseren, oplossen en evalueren van meldingen. Jij stelt jouw analytisch vermogen, communicatieve vaardigheden en pro-activiteit in dienst van het leveren van meerwaarde aan de klant. Je vraagt goed door, om zo tot de kern van een issue te komen. Door de combinatie van 'de klant snappen' en een procesmatige instelling weet je altijd de beste oplossing te vinden. Sommige vragen komen namelijk herhaaldelijk terug. Samen met je collega's maak je zelfs een kennisbank voor veel voorkomende problemen. Lekker proactief en efficiënt aan de slag!
- Juiste registratie en vastleggen van meldingen van de klant in het ticketsysteem;
- Klanten op de hoogte houden van de voortgang en terugkoppeling verzorgen;
- Tijdig escaleren wanneer afgesproken doorlooptijden of kwaliteit in gevaar komen;
- Verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover;
- Je service maakt het team ICT-Dienstverlening elke dag een beetje beter. Dit doe je niet alleen, maar samen met je collega servicedeskmedewerkers, systeembeheerders en adviseurs;
- Proactief monitoren van systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen;
- Schrijven van gebruikershandleidingen;
- Zorgdragen voor de documentatie en registratie van hard- en software (CMDB)
Wat verwachten we van jou? - Minimaal MBO-4 ICT-opleiding en is in bezit van een ITIL-certificaat;
- Minimaal 2 jaar ervaring als ICT-helpdeskmedewerker of ICT-supportmedewerker;
Apple smartphones en tablets
Termen zoals AD, VMWare, VDI, Packaging, RES en Airwatch
Office 365
Netwerkomgevingen;
N.B. om je voor te stellen bij de klant hebben we een motivatie nodig en 2 referenties.
Interesse: Heb jij interesse in deze opdracht? Dan ontvangen wij graag jouw Nederlandse cv in Word, motivatie, 2 referenties, beschikbaarheid en tarief.
Startdatum: 04-05-2020
Duur: 18 months+
Werklocatie: Ridderkerk, Netherlands
Vereisten: Min. 2 jaar professionele IT-ervaring.
Type opdracht: Freelance