Vind jij het leuk om veel contact te hebben met eindgebruikers en toonaangevende klanten te helpen? Dan is deze rol als Servicedeskmedewerker misschien wel wat voor jou!
Onze opdrachtgever, een semi-overheidsinstantie in Den Haag is op zoek naar een servicedeskmedewerker.
Wat je gaat doen: In deze functie houd je je voornamelijk bezig met het aannemen en registreren van incidenten. Deze incidenten los je zoveel mogelijk direct (ongeveer 80%) op en schakelt waar nodig een specialist in en/of draagt de melding over. Je gaat de gebruikers van onze klanten op remote basis ondersteunen met de kennis die je hebt. Je weet goed om te gaan met een helpdesk managementtool (als Topdesk) en begrijpt de noodzaak van het goed en adequaat registreren van je werk.
Functievereisten: - IT opleiding op minimaal MBO-4 niveau
- Ervaring met Office 365, Top Desk en Skype for Business
- 2 tot 5 jaar ervaring als servicedesk medewerker
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in Nederlands en Engelse.
Interesse? Ben jij op zoek naar een afwisselende en leerzame baan? Dan ontvangen wij graag jouw CV in Word, motivatie en uurtarief.
Startdatum: ASAP
Duur: 2 maanden
Werklocatie: Den Haag, Netherlands
Vereisten: Min. 2 jaar professionele IT-ervaring.
Type opdracht: Freelance