#15081 | 2019-11-11 Utrecht, Netherlands

Team Coordinator Servicedesk

Lijkt het jou het leuk om voor een technisch hoogstaande organisatie te werken waar ruimte is een volgende stap te zetten binnen de IT? Krijg jij daarnaast energie van het aansturen, coachen en motiveren van je collega's? Dan is deze baan jou op het lijf geschreven!

Waar je gaat werken:
Onze opdrachtgever, een Premium Cloud Service Partner voor de sectoren zorg en overheid, is hard aan het groeien en op zoek naar een Team Coordinator Servicedesk. Voor ruim 200 klanten wordt maatwerk-ICT geleverd en het datacentrum wordt gehost op locatie bij onze opdrachtgever in Utrecht. Samen met ruim 180 medewerkers voorzien jullie de klanten van een zorgeloos gebruik van een multi-cloud platform voor werkplek-, hosting- en netwerkdiensten.

Bij indiensttreding krijg je een jaarcontract aangeboden en indien beide partijen tevreden zijn, zal dit omgezet worden in een contract voor onbepaalde tijd. Naast een aantrekkelijk salaris, krijg je 26 vakantiedagen oplopend naar 32 vanaf 3 jaar in dienst. De rol is voor 32-40 uur per week, waarbij flexible starttijden tot de mogelijkheden behoren.

Op de werkvloer heerst een informele en collegiale cultuur. Het is een platte organisatie waar de lijnen kort zijn en de resultaten snel zichtbaar. Om up to date te blijven is het belangrijk dat de werknemers zich blijven ontwikkelen. Hiervoor krijgen ze dan ook de nodige trainingen en/of opleidingen.Eveneens kan je samen met je manager gaan kijken waar je ambities liggen en wat er nodig is om deze te behalen. Hierbij kan je zowel op IT vlak als daarbuiten ontwikkelpunten aangeven.

Wat je gaan doen:
Samen met je collega coördinatoren en de teamleider ben je verantwoordelijk voor een grote skilled servicedesk. Je stuurt op de dagelijkse werkzaamheden van 2 klantenteams. Je begeleidt, coacht en motiveert de teams om een zo hoog mogelijk resultaat te bereiken. Verder doe je verbetervoorstellen om de afdeling en klantenteam(s) nog efficiënter te laten werken. Je werkt nauw samen met de incident coördinator om de KPI’s voor jouw teams te behalen. De servicedesk valt binnen de afdeling services en je rapporteert aan de Teamleider Servicedesk.
Taakinhoud:
  • Coördineren van een team van 5 tot 10 medewerkers;
  • Coachen, motiveren en inspireren van de teamleden;
  • Sturen op productie binnen het klantenteam;
  • Helpen, begeleiden bij het opstellen van een persoonlijk ontwikkelplan;
  • Bewaken van de voortgang van de ontwikkeling van jouw teamleden;
  • Rapporteren over je teamleden aan de teamleider Servicedesk;
  • Bewaken KPI's binnen je klantenteam;
  • Eerste aanspreekpunt bij complexe meldingen of escalatie van de klant;
  • Ondersteunen bij major verstoringen;
  • Rapporteren over de prestaties van het klantenteam;
  • Gevraagd en ongevraagd advies en verbetervoorstellen doen.

Wat we van jou verwachten:
  • Hbo werk- en denkniveau;
  • ITIL gecertificeerd (pré);
  • 2-5 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • TOPdesk;
  • Overall technische IT-kennis.

Interesse:
Ben jij op zoek naar een afwisselende en leerzame baan waar veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling? Dan ontvangen wij graag jouw CV in Word, motivatie en salarisindicatie.

Startdatum: asap
Duur: vast dienstverband
Werklocatie: Utrecht, Netherlands
Vereisten: Min. 3 jaar professionele IT-ervaring.
Type opdracht: Vaste baan

Ik ben in dit project geïnteresseerd!

Zet bestanden hier neer om ze bij te voegen
Er is niets bijgevoegd.
Uploaden: "{{uploadingFile.name}}" Bijgevoegd: "{{candidate.fileName}}"
Kan niet verwerkt worden "{{uploadErrFile.name}}". Enkel de volgende bestandstypes zijn toegestaan: ".pdf, .doc, .docx". Een vriendelijk verzoek het bestand als een van de toegestane types op te slaan en nogmaals te proberen. Bestanden moeten minder zijn dan {{uploadErrFile.$errorParam}}
{{uploadErrorMsg}}
Document kiezen
{{$select.selected.commonName}}
Gelieve deze velden te corrigeren en ze opnieuw te versturen:
  • {{ getValFieldName(field) }}

Je hebt de formulier niet ingediend

Opmerking: Wij nemen persoonlijk contact met je op als je de juiste kwalificaties voor deze opdracht hebt. Jouw cv-gegevens worden niet naar de klant gestuurd zonder overleg met jou.

Heb je vragen over dit project, neem dan contact op met de recruitment medewerkers:

Carlijn Grobben
Recruitment Manager

E-mail
Telefoon+31 (0) 70 750 85 01

Vacature alert aanmaken?

Popupagent

Wil jij graag op de hoogte gehouden worden van onze nieuwe vacatures? Meld je dan aan voor onze (gratis) job agent.

ProData Consult slaat gegevens in uw browser / apparaat op met behulp van cookies ten behoeve van statistieken en optimalisatie van onze websites en optioneel voor gerichte reclame. Door dit te accepteren, geeft u ons toestemming voor dit gebruik van cookies. Lees ons Privacybeleid voor meer informatie. U kunt hier altijd uw toestemming intrekken: Privacybeleid & cookies

De website vereist het gebruik van "Noodzakelijke cookies". Onze noodzakelijke cookies worden alleen gebruikt voor het leveren van een functionerende website en webservice.

Geselecteerde diensten van derden kunnen cookies opslaan om relevante advertenties op websites van derden te plaatsen.