#14498 | 2019-08-20 Utrecht, Netherlands

Service Manager

Ben jij graag in contact met meerdere klanten? Ben je daarnaast een goede onderhandelaar met uitstekende communicatieve vaardigheden? Dan is deze baan jou op het lijf geschreven!

Waar je gaat werken:
Onze opdrachtgever, een Premium Cloud Service Partner voor de sectoren zorg en overheid, is hard aan het groeien en op zoek naar een Service Manager. Voor zo'n 500 klanten wordt maatwerk-ICT geleverd en het datacentrum wordt gehost op locatie bij onze opdrachtgever in Utrecht. Samen met zo'n 200 medewerkers voorzien jullie de klanten van een zorgeloos gebruik van een multi-cloud platform voor werkplek-, hosting- en netwerkdiensten.

Bij indiensttreding krijg je een jaarcontract aangeboden en indien beide partijen tevreden zijn, zal dit omgezet worden in een contract voor onbepaalde tijd. Naast een aantrekkelijk salaris, krijg je 26 vakantiedagen oplopend naar 32 vanaf 3 jaar in dienst. De rol is voor 36-40 uur per week, waarbij flexible starttijden tot de mogelijkheden behoren.

Op de werkvloer heerst een informele en collegiale cultuur. Het is een platte organisatie waar de lijnen kort zijn en de resultaten snel zichtbaar. Om up to date te blijven is het belangrijk dat de werknemers zich blijven ontwikkelen. Hiervoor krijgen ze dan ook de nodige trainingen en/of opleidingen.Eveneens kan je samen met je teamleider gaan kijken waar je ambities liggen en wat er nodig is om deze te behalen. Hierbij kan je zowel op IT vlak als daarbuiten ontwikkelpunten aangeven.

Wat ga je doen?
Als Service Manager ben jij verantwoordelijk voor het managen van contracten van meerdere klanten. Dit betekent onder meer maximalisatie van de klanttevredenheid en continue werken aan onderhoud en verbetering van de overeengekomen IT dienstverlening door afspraken te maken, te monitoren en te rapporteren over de prestaties van de dienstverlening naar de klant. In de interne organisatie heeft de service manager de regie en stuurt op de randvoorwaarden om de dienstverlening te waarborgen. Eveneens speelt hij/zij een belangrijke rol in verbetertrajecten. De service manager voert de regie over de, met de uitvoering van met de klant afgesproken, opdrachten in het gehele traject van vraag tot levering van de dienst, stemt daartoe af met collega’s in de interne organisatie, maar ook met vertegenwoordigers van derde partijen.

Taken en verantwoordelijkheden:
  • Samen met de klant kijk je naar hun wensen en behoeften en vertaalt deze naar operationele specificaties;
  • Informeren van de klant over belangrijke ontwikkelingen binnen de dienstverlening en vice versa;
  • Geven van actuele informatie over de product-markt combinatie aan de klant;
  • Afstemmen vraag en aanbod met de klant, opstellen realiseerbare planningen voor de gehele keten van business tot leverancier;
  • Opstellen van offertes;
  • Coördineren en begeleiden van grotere changes;
  • Opstellen, afstemmen en bewaken van de SLA voor iedere te leveren dienst met de klant en overige betrokkenen;
  • Opstellen en afstemmen DAP andere relevante contract documentatie met de klant en overige betrokkenen;
  • Opstellen van OLA’s en UC’s met derde partijen;
  • Analyseren van kwaliteitsafwijkingen in de dienstverlening en processen en initiëren van verbeteringen;
  • Op een transparante wijze informeren van de klant over de performance van de dienstverlening;
  • Optreden als escalatiemanager bij complexe vraagstukken;
  • Opstellen van rapportages.


Wat we verwachten van jou:
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • HBO werk-en denkniveau;
  • Je bent in bezit ITIL v3 certificaat of bent bereid deze op korte termijn te behalen;
  • Je hebt affiniteit met de IT en bijhorende dienstverlening;
  • Flexibiliteit in reisafstanden en werkzaamheden zijn voor jou geen probleem.

Interesse?
Ben jij op zoek naar een afwisselende en leerzame baan waar veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling? Neem dan direct contact met ons op of stuur jouw cv en motivatie naar recruitment@prodataconsult.nl. Of neem telefonisch contact op via 070-7508501.

Startdatum: ASAP
Duur: Vast dienstverband
Werklocatie: Utrecht, Netherlands
Vereisten: Min. 5 jaar professionele IT-ervaring.
Type opdracht: Vaste baan

Ik ben in dit project geïnteresseerd!

Zet bestanden hier neer om ze bij te voegen
Er is niets bijgevoegd.
Uploaden: "{{uploadingFile.name}}" Bijgevoegd: "{{candidate.fileName}}"
Kan niet verwerkt worden "{{uploadErrFile.name}}". Enkel de volgende bestandstypes zijn toegestaan: ".pdf, .doc, .docx". Een vriendelijk verzoek het bestand als een van de toegestane types op te slaan en nogmaals te proberen. Bestanden moeten minder zijn dan {{uploadErrFile.$errorParam}}
{{uploadErrorMsg}}
Document kiezen
{{$select.selected.commonName}}
Gelieve deze velden te corrigeren en ze opnieuw te versturen:
  • {{ getValFieldName(field) }}

Je hebt de formulier niet ingediend

Opmerking: Wij nemen persoonlijk contact met je op als je de juiste kwalificaties voor deze opdracht hebt. Jouw cv-gegevens worden niet naar de klant gestuurd zonder overleg met jou.

Heb je vragen over dit project, neem dan contact op met de recruitment medewerkers:

Carlijn Grobben
Recruitment Manager

E-mail
Telefoon+31 (0) 70 750 85 01

Vacature alert aanmaken?

Popupagent

Wil jij graag op de hoogte gehouden worden van onze nieuwe vacatures? Meld je dan aan voor onze (gratis) job agent.

ProData Consult slaat gegevens in uw browser / apparaat op met behulp van cookies ten behoeve van statistieken en optimalisatie van onze websites en optioneel voor gerichte reclame. Door dit te accepteren, geeft u ons toestemming voor dit gebruik van cookies. Lees ons Privacybeleid voor meer informatie. U kunt hier altijd uw toestemming intrekken: Privacybeleid & cookies

De website vereist het gebruik van "Noodzakelijke cookies". Onze noodzakelijke cookies worden alleen gebruikt voor het leveren van een functionerende website en webservice.

Geselecteerde diensten van derden kunnen cookies opslaan om relevante advertenties op websites van derden te plaatsen.