#9865 | 2017-11-06 Rijswijk, Netherlands

Programmamanager Huisvesting

Voor onze opdrachtegever in regio Den Haag zoeken wij een Programmamanager Huisvesting voor maximaal 40 uur per week.

We zijn op zoek naar een Programmamanager Huisvesting voor diverse vraagstukken rondom instandhouding van het gebouw van de opdrachtgever en het aansturen en regie houden op diverse externe ontwikkelingen in de omgeving zoals de bouw van twee woontorens. Door het in beginsel afzien van renovatie krijgt instandhouding van het gebouw de hoogste prioriteit. De Programmamanager Huisvesting is belast met de regievoering van dit complexe transitieprogramma.

Uit te voeren werkzaamheden
Je bent verantwoordelijk voor de integrale aanpak voor dit complexe transitieprogramma m.b.t. de instandhouding van het gebouw. Jíj bepaalt de route en bent namens de opdrachtgever een ervaren en standvastige gesprekspartner naar de diverse stakeholders, zoals het Rijksvastgoedbedrijf en gemeentelijke instanties. Intern maak je deel uit van de stuurgroep herhuisvesting, waar instandhouding van het huidige gebouw en het traject naar nieuwe huisvesting samenkomen. Je zult in je rol van Programmamanager Instandhouding ook gesprekspartner zijn voor bouwontwikkelingen in de directe omgeving van deopdrachtgever, zoals de bouw van twee woontorens op een steenworp afstand van de opdrachtgever. Hierbij is het zaak dat de risico’s voor het gebouw van de opdrachtgever en de collecties tot een minimum beperkt blijven.
Je bent het aanspreekpunt voor de directie aangaande alle zaken rondom instandhouding en het borgen van het goed functioneren en de veiligheid van het gebouw. Je houdt hierbij goed overzicht van alle risico’s en kan de directie hierin ook adequaat adviseren. De Programmamanager Instandhouding legt direct verantwoording af aan het sectorhoofd Bedrijfsvoering en werkt inhoudelijk nauw samen met het hoofd Gebouw- & Facility management.

  • Academisch werk- en denkniveau
  • Afgeronde technische opleiding
  • Circa 10 jaar relevante werkervaring:
  • Ruime kennis en ervaring op het gebied van programmamanagement
  • Ruime kennis en ervaring op het gebied van Asbestproblematiek, Brandveiligheid, Installatietechniek en Onderhoud
  • Inzicht in- en ervaring met besluitvormingsprocessen, bij voorkeur in non-profit omgeving
  • Leidinggevende/coördinerende ervaring


Startdatum: 20-11-2017
Duur: 12 maanden
Werklocatie: Rijswijk, Netherlands
Vereisten: Min. 5 jaar professionele IT-ervaring.
Type opdracht: Freelance

Project gesloten

Helaas, voor dit project zoeken wij geen kandidaten meer.

Klik op "Beschikbare projecten" om de lijst van actuele projecten te bekijken.

Bent u een klant die op zoek is naar dit profiel, gebruik dan het formulier "Bekijk het cv van een IT professional" op onze andere website.